Wanneer je een training boekt, ga je akkoord met de volgende voorwaarden:
- Als eigenaar blijf je altijd verantwoordelijk voor je hond. Voel je je ergens niet prettig bij, dan geef je dat gewoon aan.
- Annuleren of verzetten van de afspraak min 24 uur van tevoren, anders kan het zijn dat ik 50% van de prijs in rekening moet brengen.
- Betaling wordt contant voldaan tijdens de training, of vooraf per bank (IBAN: NL84KNAB0257676759 t.n.v. Judith Fick)
Schriftelijk advies mag niet worden doorgestuurd/ gebruikt zonder toestemming. Foto's, filmpjes gecreëerd en geplaatst door Hondentaak, mogen niet worden gebruikt of verwerkt in presentaties, publicaties e.d. zonder toestemming.
Online cursus in termijnen
Koop je een online cursus met betaling in termijnen, dan betaal je de eerste termijn direct. De daar op volgende termijnen worden afgeschreven door middel van automatische incasso. Je gaat hiermee akkoord bij je aankoop. Kan een termijn niet worden afgeschreven, dan ontvang je van mij een betaallink per email. Deze zal binnen 2 weken alsnog betaald moeten worden om €12,50 aan administratiekosten te voorkomen.
Is de termijn wel afgeschreven maar geef je de bank opdracht om het bedrag terug te boeken op jouw rekening, dan wordt hiervoor aan mij €10,- aan kosten in rekening gebracht. Deze kosten kan ik vervolgens aan je doorbelasten. Ben je het niet eens met een afschrijving? Neem dan even contact met me op.
Shop
Lijnen die online besteld zijn, kunnen ongebruikt geretourneerd worden na aanmelding van retour. Mail naar info@hondentaak.nl om je retour aan te melden. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Klachtenafhandeling
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar fouten moeten wél worden opgelost. Als je over iets ontevreden bent of als je van mening bent dat er in jouw geval fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat héél graag. Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan altijd proberen op te lossen. We willen er ook van leren voor de toekomst. Daarom stellen we het zeer op prijs als je ons hierover informeert.
Bespreek jouw klacht eerst
Wij houden niet van ontevreden klanten. Daarom zullen we er alles aan doen om dit te voorkomen. Maar mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn, dan horen we dat graag. Bespreek jouw ontevredenheid liefst in een persoonlijk gesprek. Meestal is er gewoon een simpele oplossing en die bieden wij natuurlijk graag!
SPPD
Kom je er met ons niet uit? Dan kan je je wenden tot de SPPD (Stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen).